Navigatie

-Waar is uw showroom / bezoekadres?
-Moet ik betalen voor aflevering, U kunt bij ons pinnen !
-Wat wordt door ons verstaan onder een standaard levering?
-Wat wordt door ons verstaan onder een speciale levering en wat kost dit?
-Kan ik zelf de leverdag bepalen?
-Levert u altijd binnen 24 uur?
-Moet ik de gehele dag thuis blijven?
-Hoe wordt het bed geleverd?
-Wat kost een levering?
-Moet ik tekenen voor ontvangst?
-Heb ik garantie op mijn aankoop?
-Op welke dagen is de showroom geopend?
 

Waar is uw showroom / bezoekadres?

Onze showroom en opslag is aan de Gaastraweg 2, 8444 DE  Heerenveen  U vindt ons tussen Shurgard (voormalige citybox) en Batavus

Moet ik betalen voor aflevering?

Het antwoord is kort maar krachtig, Ja, wij leveren alleen en uitsluitend na betaling, dat kan via onze webshop door middel van een iDeal betaling, dat kan via de bank naar aanleiding van een aangepaste dan wel speciale bestelling waarvoor u een factuur hebt ontvangen maar dat kan ook kontant bij ons op kantoor als u bijvoorbeeld uw aankoop zelf ophaalt uit onze showroom.  NIEUW!!!   U kunt bij ons kantoor nu ook PINNEN. 

Wat wordt door ons verstaan onder een standaard levering? 

Onder een standaard levering (ook wel voordeur levering genaamd) verstaan wij een levering met een vrachtwagen met laadklep met één chauffeur die het bed met de laadklep op de grond zet en bij u bij de voordeur aflevert, de chauffeur brengt het bed dus niet naar binnen, zet het niet achter in een schuurtje als u niet thuis bent, maar levert dus af aan de voordeur. Voor een verzamelgebouw geldt dan dat het bed bij de ingang van het verzamelgebouw of een verzorgingshuis wordt afgeleverd.

Hoekstra2  Hoekstra3  Hoekstra4

Als advies geven wij vaak mee om op de leverdag met minimaal 2 mensen en een zogenaamd hondje (plankje met 4 zwenkwieltjes) aanwezig te zijn, u kunt dan gezamenlijk (echter wel zonder onze chauffeur) het bed "op z'n kant" op het hondje op de juiste manier naar binnen rijden.
Een standaard levering als hierboven kost voor Nederland € 125,00 (uitgezonderd de Wadden eilanden en Zeeuws Vlaanderen) en voor Belgie € 175,00  

Wat wordt door ons verstaan onder een speciale levering en wat kost dit?

Een speciale levering is altijd in overleg, het bed wordt door ons dan in de werkplaats gedemonteerd en vervolgens bij u op locatie op een slaapkamer of zoals we dat noemen 3-hoog-achter weer in elkaar gezet, wij komen dan met apart vervoer en 2 monteurs welke het bed binnen brengen en opbouwen, testen en gebruiksklaar zetten.  Dergelijke speciale leveringen kosten altijd afhankelijk van de afstand minimaal € 350,00.  
Mocht u een dergelijk levering willen dan kunt u altijd even bellen met onze afdeling verkoop op telefoonnummer  085 2733 499 

Kan ik zelf de leverdag bepalen?

Ja, u kunt zelf de leverdag bepalen, geeft u bij uw bestelling/order/opdracht via onze webshop niets aan, dan wordt het bed in principe de volgende werkdag geleverd, bijvoorbeeld, woensdag besteld -> donderdag geleverd,  maar vrijdag besteld -> maandag geleverd.
Wilt het bed of uw andere zorgproducten echter op een specifieke dag geleverd hebben omdat u alleen dan thuis bent of omdat op die dag van bed gewisseld wordt (bijvoorbeeld van huur naar eigendom), dan kunt u in het veld opmerkingen aangeven op welke specifieke dag u de levering zou willen zien.  

Levert u altijd binnen 24 uur?

In principe leveren wij altijd binnen 24 uur binnen geheel Nederland, er geldt een uitzondering voor de Waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen, hiervoor moet u rekening houden met een bezorgtijd van 2 werkdagen, ook voor leveringen aan Belgie gelden 2 werkdagen.   

Moet ik de gehele dag thuis blijven?

Nee, u hoeft niet de gehele dag thuis te blijven, wij kunnen met een marge van ongeveer 2 uur vertellen hoe laat de vrachtwagen bij u komt met uw bestelling. U krijgt op de morgen van de levering van ons transportbedrijf een SMS en/of E-mail notificatie met de geplande levertijd. Een klein voorbehoud willen wij hier echter maken, Nederland wordt wel eens file land genoemd en omdat onze vrachtwagens van diezelfde wegen gebruik maken komt het helaas wel eens voor dat wij door onvoorziene omstandigheden de planning niet helemaal halen.

Heeft u geen bericht gehad dan kunt u kunt op de leverdag 's morgens om 08:30 uur altijd even bellen met onze klantenservice op 085 2733 499 en wij kunnen u dan vertellen hoelaat de chauffeur volgens de tot dan toe bekende planning bij u zou kunnen zijn. 

Hoe wordt het bed geleverd?

Het bed wordt in principe gemonteerd geleverd, dus zoals u het bed op de foto in onze webshop of in onze showroom hebt zien staan zo krijgt u het ook aangeleverd door onze bestel dienst, alleen als u duidelijk met onze afdeling verkoop hebt afgesproken dat het anders moet en dit door ons ook schriftelijk is bevestigd wordt er van de standaard levering afgeweken, maar dus altijd na overleg en met bevestiging. 

Wat kost een levering?

Wij hebben verschillende transport tarieven die afhankelijk van de maat van het bestelde product variëren, hieronder geven wij een aantal voorbeelden, combinaties zijn ook mogelijk en ook daarvan vindt u hieronder een paar voorbeelden

Binnen Nederland m.u.v. Wadden eilanden en Zeeuws Vlaanderen

1 thuiszorgbed binnen Nederland € 125,00
2 thuiszorgbedden gestapeld binnen Nederland € 125,00
1 nachtkastje binnen Nederland € 55,00
1 losse papegaai binnen Nederland € 19,50
1 thuiszorgbed + papegaai en nachtkastje binnen Nederland € 125,00

Zoals u hierboven ziet, als u extra producten koopt die op het bed mee kunnen worden vervoerd dan betaalt u hiervoor geen extra transportkosten 

Wadden eilanden, Zeeuws Vlaanderen en Belgie
1 thuiszorgbed  € 175,00
2 thuiszorgbedden gestapeld € 175,00
1 nachtkastje € 77,50
1 losse papegaai € 27,50
1 thuiszorgbed + papegaai en nachtkastje € 175,00

Zoals u hierboven ziet, als u extra producten koopt die op het bed mee kunnen worden vervoerd dan betaalt u hiervoor geen extra transportkosten. Mocht u meer bedden nodig hebben, bij grotere aantallen stapelen wij de bedden maximaal 3-hoog, dit betekent dat bij 3 bedden de transportkosten nog steeds € 125,00 danwel € 175,00 bedragen. Voor bijzondere leveringen of leveringen die u niet kunt plaatsen in het hierboven geplaatste overzicht kunt u altijd even kontakt opnemen met onze afdeling verkoop op telefoonnummer  085 2733 499 

Moet ik tekenen voor ontvangst?

Ja, u moet of anders gezegd, diegene die het bed (of de andere goederen in ontvangst neemt) moet altijd tekenen voor een correcte ontvangst. Als het bed met transport schade aankomt moet u dit op de vrachtbrief vermelden, geen vermelding van de door u geconstateerde schade betekent ook geen recht op een eventuele vergoeding.  Als er op het afleveradres niet voor ontvangst getekend wordt vervalt daarmee het recht op een eventuele vergoeding mocht later blijken dat er toch iets niet goed is aan het aan u geleverde bed.  Zorg dus dat er altijd iemand aanwezig is die voor ontvangst kan tekenen.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Ja, U hebt bij ons 3 maanden garantie op uw aankoop bij normaal gebruik.  Defecten door ondeskundig gebruik of overbelasting vallen niet onder deze garantie. 
Al onze producten zijn voor wij ze ter verkoop aanbieden in onze werkplaats uitgebreid getest, nagekeken en eventueel waar nodig vakkunding gerepareerd of gereviseerd.  Verder beschikken wij inmiddels over een grote voorraad reserve onderdelen en wij kunnen in overleg met u of samen met u mocht er na deze 3 maanden iets defect raken ook nog altijd voor een oplossing zorgen, ons motto is in ieder geval dat wij U, de klant ook na deze 3 maanden garantie periode niet in de kou laten staan.

Op welke dagen is de showroom geopend?

Onze showroom is op werkdagen geopend van 09:00 uur t/m 17:00 uur, het is wel handig om van te voren een afspraak te maken zodat wij ervoor kunnen zorgen dat er op het moment dat u langskomt er iemand van de afdeling verkoop aanwezig is.  Het is ook mogelijk om 's avonds of op zaterdag langs te komen maar dit alleen nadat er een afspraak gemaakt is. 

 

© 2019 - 2020 Thuiszorg-bed.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.